Протоколи засідань приймальної комісії 2024 рік
січень | лютий | березень | квітень |
№01 від 02.01.2024 №02 від 15.01.2024 №03 від 22.01.2024 №04 від 29.01.2024 |
№05 від 05.02.2024 №06 від 12.02.2024 №07 від 26.02.2024 |
№08 від 11.03.2024 №09 від 18.03.2024 |
№10 від 01.04.2024 |
травень | червень | липень | серпень |
вересень | жовтень | листопад | грудень |
Протоколи засідань Приймальної комісії 2023 рік
Протоколи засідань Приймальної комісії 2022 рік
КАТАЛОГ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ СумДУ » | |
Навчально-науковий медичний інститут | |
017 Фізична культура і спорт |
Розташування: Телефон: Електронна адреса: Веб-сайт: |
Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту | |
051 Економіка |
Розташування: Телефон: Електронна адреса: Веб-сайт: |
Навчально-науковий інститут права | |
014.03 Середня освіта (Історія) |
Розташування: м. Суми, вул. Петропавлівська, 59, Телефон: Електронна адреса: Веб-сайт: |
Факультет електроніки та інформаційних технологій | |
113 Прикладна математика |
Розташування: Телефон:
Веб-сайт: |
Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій | |
014.021 Середня освіта (Англійська мова і література) |
Розташування: Телефон: Електронна адреса: Веб-сайт: |
Факультет технічних систем та енергоефективних технологій | |
101 Екологія |
Розташування: Телефон: Електронна адреса: Веб-сайт: |
Цього року всім вступникам під час вступу треба обов'язково додавати мотиваційний лист до кожної заяви.
Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році мотиваційний лист – викладена вступником письмово (відповідно до визначених СумДУ вимог до структури та змісту мотиваційного листа) інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну конкурсну пропозицію (заклад освіти) та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником може бути додано копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в листі інформацію.
Мотиваційні листи будуть прийматися на усі спеціальності: як під час вступу на бюджет, так і на контракт.
Надсилання мотиваційних листів здійснюється під час подачі заяв у терміни, що визначені «Правилами прийому до Сумського державного університету в 2024 році».
ПОРЯДОК ДІЙ
Підготуйте лист в електронному вигляді (оптимальний обсяг 200 – 400 слів) окремо в кожен заклад вищої освіти та на кожну спеціальність.
Мотиваційний лист має складатися з таких частин:
- Адресат (кому адресовано лист) – ректору Сумського державного університету Карпуші Василю Даниловичу.
- Адресант (від кого лист) – Ваше ім’я, прізвище, який навчальний заклад закінчили.
- Текст листа має містити відповіді на такі запитання:
- Яку спеціальність Ви обрали? Чому хочете навчатися саме на цій спеціальності?
- Ким Ви себе бачите після закінчення навчання?
- Чому Ви обрали саме наш університет?
- Що Ви знаєте про СумДУ? З яких джерел Ви отримали інформацію?
- Розкажіть коротко про себе: Ваші захоплення, здобутки, перемоги в науковій, навчальній та позанавчальній діяльності. (Приймальна комісія може запросити копії документів, що підтверджують надану Вами інформацію, тому завчасно підготуйте їх електронні копії).
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОТИВАЦІЙНИХ ЛИСТІВ (завантажити)
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ
СКЛАД ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ
(наказ №1123-І від 27.12.23 р.)
зі змінами
(наказ №0003-І від 02.01.24 р.) (наказ №0099-І від 14.02.24 р.) (наказ №0160-І від 29.02.24 р.) (наказ №0250-І від 20.03.24 р.) (наказ №0363-І від 17.04.24 р.)
Карпуша Василь Данилович, ректор |
голова приймальної комісії |
Козій Іван Сергійович, проректор з науково-педагогічної роботи |
заступник голови приймальної комісії; |
Рой Ігор Олександрович, доцент кафедри екології та природозахисних технологій |
відповідальний секретар приймальної комісії; |
Нефедченко Василь Федорович, доцент кафедри електроніки, загальної та прикладної фізики |
уповноважена особа з питань прийняття та розгляду електронних заяв, заступник відповідального секретаря приймальної комісії з питань роботи в Єдиній державній електронній базі з питань освіти; |
Коваль Віталій Вікторович, старший викладач кафедри кібербезпеки |
заступник відповідального секретаря приймальної комісії з питань щодо спеціальних умов участі у вступній кампанії; |
Сипченко Інна Володимирівна, доцент кафедри журналістики та філології |
заступник відповідального секретаря приймальної комісії з питань прийому на навчання за освітніми ступенями бакалавр та магістр медичного спрямування; |
Члени комісії: |
|
Бріжатий Олександр Володимирович, проректор з науково-педагогічної роботи |
член приймальної комісії; |
Касьяненко Володимир Олексійович, проректор з науково-педагогічної роботи (фінансово-економічна діяльність) |
член приймальної комісії; |
Рубан Анатолій Іванович, доцент кафедри комп`ютеризованих систем управління; начальник навчально-організаційного відділу з роботи в позабазових структурних підрозділах |
представник базового навчального закладу у приймальних комісіях позабазових структурних підрозділів СумДУ; |
Смоленніков Денис Олегович, доцент кафедри управління імені Олега Балацького; начальник відділу бенчмаркінгу та статистики |
відповідальний за збір інформації, введення, корегування та звіт обсягів державного замовлення; |
Мерзляков Юрій Сергійович, доцент кафедри технічної теплофізики; директор департаменту доуніверситетської освіти та профорієнтаційної роботи |
відповідальний за проведення та оголошення результатів підсумкової атестації слухачів доуніверситетської підготовки; |
Циганюк Дмитро Леонідович, доцент кафедри фінансових технологій і підприємництва; директор департаменту по роботі з персоналом та підготовці науково-педагогічних кадрів |
голова відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації; |
Бойко Антон Олександрович, доцент кафедри економічної кібернетики; начальник навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації |
заступник голови відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації; |
Славко Анна Сергіївна, асистент кафедри міжнародного, європейського права та порівняльного правознавства; заступник начальника навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації |
відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації; |
Гусак Олександр Григорович, декан факультету технічних систем та енергоефективних технологій |
голова відбіркової комісії факультету технічних систем та енергоефективних технологій; |
Євтухов Артем Віталійович, доцент кафедри технологій машинобудування, верстатів та інструментів |
заступник голови відбіркової комісії факультету технічних систем та енергоефективних технологій; |
Нешта Анна Олександрівна, старший викладач кафедри технологій машинобудування, верстатів та інструментів |
відповідальний секретар відбіркової комісії факультету технічних систем та енергоефективних технологій; |
Волк Юрій Юрійович, декан факультету електроніки та інформаційних технологій |
голова відбіркової комісії факультету електроніки та інформаційних технологій; |
Бадалян Анна Юріївна, старший викладач кафедри комп'ютерних наук |
заступник голови відбіркової комісії факультету електроніки та інформаційних технологій; |
Логвинов Андрій Миколайович, асистент кафедри електроніки, загальної та прикладної фізики |
відповідальний секретар відбіркової комісії факультету електроніки та інформаційних технологій; |
Люльов Олексій Валентинович, професор кафедри маркетингу; в.о. директора навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту |
голова відбіркової комісії навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту; |
Дудченко Вікторія Юріївна, доцент кафедри міжнародних економічних відносин |
заступник голови відбіркової комісії навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту; |
Кривич Яна Миколаївна, доцент кафедри маркетингу |
відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту; |
Ковальова Тетяна Вікторівна, доцент кафедри журналістики та філології; секретар Вченої ради факультету іноземної філології та соціальних комунікацій |
голова відбіркової комісії факультету іноземної філології та соціальних комунікацій; |
Назаренко Олена В’ячеславівна, викладач кафедри германської філології; заступник декана факультету іноземної філології та соціальних комунікацій із заочної, дистанційної форм навчання |
заступник голови відбіркової комісії факультету іноземної філології та соціальних комунікацій; |
Прокопенко Антоніна Вадимівна, старший викладач кафедри германської філології |
відповідальний секретар відбіркової комісії факультету іноземної філології та соціальних комунікацій; |
Куліш Анатолій Миколайович, директор навчально-наукового інституту права |
голова відбіркової комісії навчально-наукового інституту права; |
Стогова Ольга Володимирівна, доцент кафедри фундаментальної юриспруденції та конституційного права |
заступник голови відбіркової комісії навчально-наукового інституту права; |
Думчиков Михайло Олександрович, старший викладач кафедри кримінально-правових дисциплін та судочинства |
відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового інституту права; |
Лобода Андрій Миколайович, директор навчально-наукового медичного інституту |
голова відбіркової комісії навчально-наукового медичного інституту; |
Бадіон Юрій Олексійович, асистент кафедри екстреної медичної допомоги та медицини катастроф |
відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового медичного інституту; |
Мелейчук Станіслав Станіславович, доцент кафедри технічної теплофізики; директор центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання |
голова відбіркової комісії центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання; |
Гриненко Віталій Вікторович, доцент кафедри електроніки і комп’ютерної техніки |
заступник голови відбіркової комісії центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання; |
Решетняк Ярослав В’ячеславович, заступник директора центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання |
відповідальний секретар відбіркової комісії центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання; |
Старченко Людмила Володимирівна, доцент кафедри маркетингу; директор центру професійної та післядипломної освіти |
голова відбіркової комісії центру професійної та післядипломної освіти; |
Чорток Юлія Володимирівна, доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування; начальник навчального відділу |
заступник голови відбіркової комісії центру професійної та післядипломної освіти; |
Федорчак Тетяна Миколаївна, провідний фахівець кафедри комп'ютерних наук |
відповідальний секретар відбіркової комісії центру професійної та післядипломної освіти; |
Божко Микола Олександрович, директор департаменту міжнародної освіти |
голова відбіркової комісії департаменту міжнародної освіти; |
Роженко Ольга Сергіївна, провідний фахівець відділу з організаційно-навчальних питань департаменту міжнародної освіти |
відповідальний секретар відбіркової комісії департаменту міжнародної освіти; |
Тугай Наталія Олександрівна, директор Шосткинського інституту СумДУ |
голова приймальної комісії Шосткинського інституту СумДУ; |
Валюх Еліна Євгенівна, в. о. директора Машинобудівного фахового коледжу СумДУ |
голова приймальної комісії Машинобудівного фахового коледжу СумДУ; |
Гребеник Тетяна Вікторівна, директор Класичного фахового коледжу СумДУ |
голова приймальної комісії Класичного фахового коледжу СумДУ; |
Косенко Дмитро Сергійович, директор Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ |
голова приймальної комісії Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ; |
Сорока Тетяна Іванівна, директорка Шосткинського фахового коледжу ім. Івана Кожедуба СумДУ |
голова приймальної комісії Шосткинського фахового коледжу ім. Івана Кожедуба СумДУ; |
Представники органів студентського самоврядування: |
|
Александров Асен Асенов, студентський ректор |
представник органу студентського самоврядування. |
ГРАФІК РОБОТИ
Графік роботи секретаріату приймальної комісії
понеділок - п'ятниця: 9.00 - 17.00
субота, неділя: вихідний
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
ЧЛЕНАМИ ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ СУМДУ
КАРПУША Василь Данилович |
Ректор СумДУ Голова приймальної комісії |
Понеділок, четвер |
14:00-15:00 |
КОЗІЙ Іван Сергійович |
Проректор з НПР СумДУ Заступник голови приймальної комісії |
Понеділок, четвер |
14:00-15:00 |
РОЙ Ігор Олександрович |
Відповідальний секретар приймальної комісії | Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
МЕРЗЛЯКОВ Юрій Сергійович |
Директор департаменту доуніверситетської освіти та профорієнтаційної роботи Член приймальної комісії |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
ЦИГАНЮК Дмитро Леонідович | Директор департаменту по роботі з персоналом та підготовці науково-педагогічних кадрів Голова відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
КУЛІШ Анатолій Миколайович | Директор навчально-наукового інституту права Голова відбіркової комісії інституту |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
ЛЮЛЬОВ Олексій Валентинович | В.о. директора навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Голова відбіркової комісії інституту |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
ГУСАК Олександр Григорович |
Декан факультету технічних систем та енергоефективних технологій Голова відбіркової комісії факультету |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
ВОЛК Юрій Юрійович |
Декан факультету електроніки та інформаційних технологій Голова відбіркової комісії факультету |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
КОВАЛЬОВА Тетяна Вікторівна | Секретар Вченої ради факультету іноземної філології та соціальних комунікацій Голова відбіркової комісії факультету |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
ЛОБОДА Андрій Миколайович |
Директор навчально-наукового медичного інституту Голова відбіркової комісії інституту |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
МЕЛЕЙЧУК Станіслав Станіславович |
Директор центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання Голова відбіркової комісії центру |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
СТАРЧЕНКО Людмила Володимирівна | Директор центру професійної та післядипломної освіти Голова відбіркової комісії центру |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
ЗАЇКА Наталія Юріївна |
В.о. начальника Юридичного відділу
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції під час проведення вступної кампанії у Сумському державному університеті |
Щодня | 9:00-13:00 14:00-17:00 |
Протоколи засідань приймальної комісії 2023 рік
Протоколи засідань Приймальної комісії 2022 рік
Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання і потребуєте поселення до гуртожитку, підготуйте заздалегідь та візьміть із собою пакет документів, необхідних для поселення:
- паспорт і довідка про реєстрацію.
- копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (раніше індивідуальний податковий номер, ідентифікаційний код).
- оригінал довідки від сімейного лікаря про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
- копії та оригінали документів, які підтверджують пільги (за їх наявності).
- фотокартки 3 x 4 - 2 шт.
По всім питанням стосовно гуртожитків звертатися за тел. +38 (0542) 68-78-17 (Вернидуб Оксана Миколаївна, директор студентського містечка).