КАТАЛОГ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ СумДУ  »
   
Навчально-науковий медичний інститут

017 Фізична культура і спорт
221 Стоматологія
222 Медицина
223 Медсестринство
       Екстрена медицина
227 Терапія та реабілітація
       Фізична терапія 
229 Громадське здоров’я

Розташування:
м. Суми, вул. Санаторна, 1, каб. АК-26

Телефон:
+38 0542 660948

Електронна адреса:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Веб-сайт:
med.sumdu.edu.ua

   
Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту

051 Економіка
        Економічна кібернетика та бізнес аналітика
        Економіка і бізнес

071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
        Фінанси
        Банківська справа

073 Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво та торгівля
        Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

281 Публічне управління та адміністрування
292 Міжнародні економічні відносини

Розташування:
м. Суми, вул. Петропавлівська, 57

Телефон:
+38 0542 665028

Електронна адреса:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Веб-сайт:
biem.sumdu.edu.ua 

   
Навчально-науковий інститут права

014.03 Середня освіта (Історія)
032      Історія та археологія
081      Право
262    Правоохоронна діяльність
293      Міжнародне право

Розташування:

м. Суми, вул. Петропавлівська, 59,
каб. К3-303

Телефон:
+38 0542 665107

Електронна адреса:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Веб-сайт:
law.sumdu.edu.ua

   
Факультет електроніки та інформаційних технологій

113 Прикладна математика
      Наука про дані та моделювання складних систем
122 Комп’ютерні науки
       Інформатика
       Інформаційні технології проектування

125 Кібербезпека та захист інформації
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
171 Електроніка
       Електронні інформаційні системи 
       Електронні системи та компоненти

172 Телекомунікації та радіотехніка
       Мережеві та інтернет-технології
174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка
176 Мікро- та наносистемна техніка

Розташування:
м. Суми, вул. Харківська, 116,
каб. ЕТ-233
каб. ЕТ-239

Телефон:
+38 0542 331172
+38 0542 337144


Електронна адреса:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Веб-сайт:
elit.sumdu.edu.ua

   
Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій

014.021 Середня освіта (Англійська мова і література)
035        Філологія
052        Політологія
053        Психологія
061        Журналістика
              Журналістика
              Реклама і зв’язки з громадськістю
231        Соціальна робота

Розташування:
м. Суми,  вул. Харківська, 116,
каб. Г-712

Телефон:
+38 0542 335273

Електронна адреса:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Веб-сайт:
ifsk.sumdu.edu.ua

   
Факультет технічних систем та енергоефективних технологій

101 Екологія
102 Хімія
131 Прикладна механіка 
       Комп’ютерний інжиніринг в механіці
       Гідравлічні машини, гідроприводи та гідропневмоавтоматика       
       Технології машинобудування

132 Матеріалознавство
133 Галузеве машинобудування
       Металорізальні верстати та системи
       Комп`ютерний інжиніринг обладнання хімічних виробництв
142 Енергетичне машинобудування
      Опалення, вентиляція, кондиціювання повітря та штучний холод
      Компресори, пневмоагрегати та вакуумна техніка
144 Теплоенергетика
183 Технології захисту навколишнього середовища

Розташування:
м. Суми, вул. Харківська, 116,
каб. ЛА-212

Телефон:
+38 0542 331024

Електронна адреса:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Веб-сайт:
teset.sumdu.edu.ua

Цього року всім вступникам під час вступу треба обов'язково додавати мотиваційний лист до кожної заяви.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році мотиваційний лист – викладена вступником письмово (відповідно до визначених СумДУ вимог до структури та змісту мотиваційного листа) інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну конкурсну пропозицію (заклад освіти) та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником може бути додано копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в листі інформацію.

Мотиваційні листи будуть прийматися на усі спеціальності: як під час вступу на бюджет, так і на контракт.

Надсилання мотиваційних листів здійснюється під час подачі заяв у терміни, що визначені «Правилами прийому до Сумського державного університету в 2024 році».

 


ПОРЯДОК ДІЙ


Підготуйте лист в електронному вигляді (оптимальний обсяг 200 – 400 слів) окремо в кожен заклад вищої освіти та на кожну спеціальність.

Мотиваційний лист має складатися з таких частин:

  1. Адресат (кому адресовано лист) – ректору Сумського державного університету Карпуші Василю Даниловичу.
  2. Адресант (від кого лист) – Ваше ім’я, прізвище, який навчальний заклад закінчили.
  3. Текст листа має містити відповіді на такі запитання:
    • Яку спеціальність Ви обрали? Чому хочете навчатися саме на цій спеціальності?
    • Ким Ви себе бачите після закінчення навчання?
    • Чому Ви обрали саме наш університет?
    • Що Ви знаєте про СумДУ? З яких джерел Ви отримали інформацію?
    • Розкажіть коротко про себе: Ваші захоплення, здобутки, перемоги в науковій, навчальній та позанавчальній діяльності. (Приймальна комісія може запросити копії документів, що підтверджують надану Вами інформацію, тому завчасно підготуйте їх електронні копії). 

 


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОТИВАЦІЙНИХ ЛИСТІВ (завантажити)


 

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ

Мотиваційні листи треба відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?
Якщо ви реєструєте електронний кабінет та подаєте заяви в електронній формі, то й мотиваційний лист додаєте до кожної заяви виключно через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі подання заяв.
Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі (це передбачено для невеликої категорії вступників).
Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену інформацію, то їх треба надсилати на електронні скриньки ⇒ Відбіркових комісій СумДУ.
В електронному кабінеті завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них не передбачено. Додається тільки текст листа, який під час реєстрації заяви в закладі освіти роздруковується Відбірковою комісією.
 
Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.
Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв. Для вступників до закладів вищої освіти на основі ПЗСО (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра подання заяв буде доступно з 19 липня. Для вступників в магістратуру подання заяв буде доступно з 31 липня. Тоді ж в кабінеті з'явитися можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.
В електронному кабінеті блок: Подання заяв ➡️ Результати випробувань ➡️ Внести текст мотиваційного листа
 
Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку “Зберегти”, а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?
Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад Word або Google-Документи, а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.
 
Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?
Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус “Зареєстровано в ЄДЕБО”) текст листа редагувати неможливо.
 
Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?
Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти в своїх Правилах прийому. Радимо з ними обов'язково ознайомитися до подання заяв та завчасно підготувати тексти листів.
 
Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в кабінеті?
Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 000 символів. Водночас, вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.
Наприклад, вимога СумДУ: обсяг листа – не менш як 200 і не більш як 400 слів.
Наполегливо радимо дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядається Відбірковими комісіями та враховується під час формування рейтингового списку вступників.

СКЛАД ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ
(наказ №1123-І від 27.12.23 р.)

зі змінами
(наказ №0003-І від 02.01.24 р.) (наказ №0099-І від 14.02.24 р.) (наказ №0160-І від 29.02.24 р.) (наказ №0250-І від 20.03.24 р.) (наказ №0363-І від 17.04.24 р.)

Карпуша Василь Данилович, ректор

голова приймальної комісії

Козій Іван Сергійович, проректор з науково-педагогічної роботи

заступник голови приймальної комісії;

Рой Ігор Олександрович, доцент кафедри екології та природозахисних технологій

відповідальний секретар приймальної комісії;

Нефедченко Василь Федорович, доцент кафедри електроніки, загальної та прикладної фізики

уповноважена особа з питань прийняття та розгляду електронних заяв, заступник відповідального секретаря приймальної комісії з питань роботи в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;

Коваль Віталій Вікторович, старший викладач кафедри кібербезпеки

заступник відповідального секретаря приймальної комісії з питань щодо спеціальних умов участі у вступній кампанії;

Сипченко Інна Володимирівна, доцент кафедри журналістики та філології

заступник відповідального секретаря приймальної комісії з питань прийому на навчання за освітніми ступенями бакалавр та магістр медичного спрямування;

Члени комісії:

 

Бріжатий Олександр Володимирович, проректор з науково-педагогічної роботи

член приймальної комісії;

Касьяненко Володимир Олексійович, проректор з науково-педагогічної роботи (фінансово-економічна діяльність)

член приймальної комісії;

Рубан Анатолій Іванович, доцент кафедри комп`ютеризованих систем управління; начальник навчально-організаційного відділу з роботи в позабазових структурних підрозділах

представник базового навчального закладу у приймальних комісіях позабазових структурних підрозділів СумДУ;

Смоленніков Денис Олегович, доцент кафедри управління імені Олега Балацького; начальник відділу бенчмаркінгу та статистики

відповідальний за збір інформації, введення, корегування та звіт обсягів державного замовлення;

Мерзляков Юрій Сергійович, доцент кафедри технічної теплофізики; директор департаменту доуніверситетської освіти та профорієнтаційної роботи

відповідальний за проведення та оголошення результатів підсумкової атестації слухачів доуніверситетської підготовки;

Циганюк Дмитро Леонідович, доцент кафедри фінансових технологій і підприємництва; директор департаменту по роботі з персоналом та підготовці науково-педагогічних кадрів

голова відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації;

Бойко Антон Олександрович, доцент кафедри економічної кібернетики; начальник навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації

заступник голови відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації;

Славко Анна Сергіївна, асистент кафедри міжнародного, європейського права та порівняльного правознавства; заступник начальника навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації

відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації;

Гусак Олександр Григорович, декан факультету технічних систем та енергоефективних технологій

голова відбіркової комісії факультету технічних систем та енергоефективних технологій;

Євтухов Артем Віталійович, доцент кафедри технологій машинобудування, верстатів та інструментів

заступник голови відбіркової комісії факультету технічних систем та енергоефективних технологій;

Нешта Анна Олександрівна, старший викладач кафедри технологій машинобудування, верстатів та інструментів

відповідальний секретар відбіркової комісії факультету технічних систем та енергоефективних технологій;

Волк Юрій Юрійович, декан факультету електроніки та інформаційних технологій

голова відбіркової комісії  факультету електроніки та інформаційних технологій;

Бадалян Анна Юріївна, старший викладач кафедри комп'ютерних наук

заступник голови відбіркової комісії факультету електроніки та інформаційних технологій;

Логвинов Андрій Миколайович, асистент кафедри електроніки, загальної та прикладної фізики

відповідальний секретар відбіркової комісії  факультету електроніки та інформаційних технологій;

Люльов Олексій Валентинович, професор кафедри маркетингу; в.о. директора навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту

голова відбіркової комісії навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту;

Дудченко Вікторія Юріївна, доцент кафедри міжнародних економічних відносин

заступник голови відбіркової комісії навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту;

Кривич Яна Миколаївна, доцент кафедри маркетингу

відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту;

Ковальова Тетяна Вікторівна, доцент кафедри журналістики та філології; секретар Вченої ради  факультету іноземної філології та соціальних комунікацій

голова відбіркової комісії факультету іноземної філології та соціальних комунікацій;

Назаренко Олена В’ячеславівна, викладач кафедри германської філології; заступник декана факультету іноземної філології та соціальних комунікацій із заочної, дистанційної форм навчання

заступник голови відбіркової комісії факультету іноземної філології та соціальних комунікацій;

Прокопенко Антоніна Вадимівна, старший викладач кафедри германської філології

відповідальний секретар відбіркової комісії факультету іноземної філології та соціальних комунікацій;

Куліш Анатолій Миколайович, директор навчально-наукового інституту права

голова відбіркової комісії навчально-наукового інституту права;

Стогова Ольга Володимирівна, доцент кафедри фундаментальної юриспруденції та конституційного права

заступник голови відбіркової комісії навчально-наукового інституту права;

Думчиков Михайло Олександрович, старший викладач кафедри кримінально-правових дисциплін та судочинства

відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового інституту права;

Лобода Андрій Миколайович, директор навчально-наукового медичного інституту

голова відбіркової комісії навчально-наукового медичного інституту;

Бадіон Юрій Олексійович, асистент кафедри екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

відповідальний секретар відбіркової комісії навчально-наукового медичного інституту;

Мелейчук Станіслав Станіславович, доцент кафедри технічної теплофізики; директор центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання

голова відбіркової комісії центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання;

Гриненко Віталій Вікторович, доцент кафедри електроніки і комп’ютерної техніки

заступник голови відбіркової комісії центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання;

Решетняк Ярослав В’ячеславович, заступник директора центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання

відповідальний секретар відбіркової комісії центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання;

Старченко Людмила Володимирівна, доцент кафедри маркетингу; директор центру професійної та післядипломної освіти

голова відбіркової комісії центру професійної та післядипломної освіти;

Чорток Юлія Володимирівна, доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування; начальник навчального відділу

заступник голови відбіркової комісії центру професійної та післядипломної освіти;

Федорчак Тетяна Миколаївна, провідний фахівець кафедри комп'ютерних наук

відповідальний секретар відбіркової комісії центру професійної та післядипломної освіти;

Божко Микола Олександрович, директор департаменту міжнародної освіти

голова відбіркової комісії департаменту міжнародної освіти;

Роженко Ольга Сергіївна, провідний фахівець відділу з організаційно-навчальних питань департаменту міжнародної освіти

відповідальний секретар відбіркової комісії департаменту міжнародної освіти;

Тугай Наталія Олександрівна, директор Шосткинського інституту СумДУ

голова приймальної комісії Шосткинського інституту СумДУ;

Валюх Еліна Євгенівна, в. о. директора Машинобудівного фахового коледжу СумДУ

голова приймальної комісії Машинобудівного фахового коледжу СумДУ;

Гребеник Тетяна Вікторівна, директор Класичного фахового коледжу СумДУ

голова приймальної комісії Класичного фахового коледжу СумДУ;

Косенко Дмитро Сергійович, директор Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ

голова приймальної комісії Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ;

Сорока Тетяна Іванівна, директорка Шосткинського фахового коледжу ім. Івана Кожедуба СумДУ

голова приймальної комісії Шосткинського фахового коледжу ім. Івана Кожедуба СумДУ;

Представники органів студентського самоврядування:

Александров Асен Асенов, студентський ректор

представник органу студентського самоврядування.

Графік роботи секретаріату приймальної комісії

 понеділок - п'ятниця: 9.00 - 17.00

субота, неділя: вихідний

 

  ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

ЧЛЕНАМИ ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ СУМДУ

КАРПУША Василь
Данилович
Ректор СумДУ
Голова приймальної комісії
Понеділок,
четвер
14:00-15:00
КОЗІЙ
Іван Сергійович
Проректор з НПР СумДУ
Заступник голови приймальної комісії
Понеділок,
четвер
14:00-15:00
РОЙ Ігор
Олександрович
Відповідальний секретар приймальної комісії Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
МЕРЗЛЯКОВ Юрій
Сергійович
Директор департаменту доуніверситетської освіти та профорієнтаційної роботи
Член приймальної комісії
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
ЦИГАНЮК Дмитро Леонідович Директор департаменту по роботі з персоналом та підготовці науково-педагогічних кадрів
Голова відбіркової комісії навчально-наукового центру підготовки кадрів вищої кваліфікації
Щодня  9:00-13:00
14:00-17:00
КУЛІШ Анатолій Миколайович Директор навчально-наукового інституту права
Голова відбіркової комісії інституту
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
ЛЮЛЬОВ Олексій Валентинович В.о. директора навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
Голова відбіркової комісії інституту
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
ГУСАК Олександр
Григорович
Декан факультету технічних систем та енергоефективних технологій
Голова відбіркової комісії факультету
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
ВОЛК Юрій
Юрійович
Декан факультету електроніки та інформаційних технологій
Голова відбіркової комісії факультету
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
КОВАЛЬОВА Тетяна Вікторівна Секретар Вченої ради  факультету іноземної філології та соціальних комунікацій
Голова відбіркової комісії факультету
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
ЛОБОДА Андрій
Миколайович
Директор навчально-наукового медичного інституту
Голова відбіркової комісії інституту
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
МЕЛЕЙЧУК Станіслав
Станіславович
Директор центру заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання
Голова відбіркової комісії центру
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
СТАРЧЕНКО Людмила Володимирівна Директор центру професійної та післядипломної освіти
Голова відбіркової комісії центру
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00
       
ЗАЇКА Наталія Юріївна
В.о. начальника Юридичного відділу
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції під час проведення вступної кампанії у Сумському державному університеті
Щодня 9:00-13:00
14:00-17:00

 Протоколи засідань приймальної комісії 2023 рік

 

січень лютий березень квітень
№01 від 09.01.2023
№02 від 23.01.2023
№03 від 30.01.2023

№04 від 02.02.2023
№05 від 06.02.2023
№06 від 13.02.2023
№07 від 20.02.2023
№08 від 27.02.2023

№09 від 02.03.2023
№10 від 06.03.2023
№11 від 13.03.2023
№12 від 23.03.2023
№13 від 31.03.2023
№14 від 04.04.2023
№15 від 10.04.2023
№16 від 17.04.2023
№17 від 20.04.2023
№18 від 27.04.2023

 травень  червень  липень  серпень
№19 від 01.05.2023
№20 від 08.05.2023
№21 від 15.05.2023
№22 від 17.05.2023
№23 від 22.05.2023
№24 від 26.05.2023
№25 від 29.05.2023
№26 від 31.05.2023

№27 від 05.06.2023
№28 від 12.06.2023
№29 від 16.06.2023
№30 від 23.06.2023
№31 від 27.06.2023
№32 від 03.07.2023
№33 від 10.07.2023
№34 від 12.07.2023
№35 від 14.07.2023
№36 від 15.07.2023
№37 від 17.07.2023
№38 від 19.07.2023
№39 від 21.07.2023
№40 від 24.07.2023
№41 від 26.07.2023
№42 від 28.07.2023
№43 від 31.07.2023

№44 від 01.08.2023
№45 від 03.08.2023
№46 від 04.08.2023
№47 від 07.08.2023
№48 від 08.08.2023
№49 від 09.08.2023
№50 від 10.08.2023
№51 від 11.08.2023
№52 від 12.08.2023
№53 від 14.08.2023
№54 від 15.08.2023
№55 від 16.08.2023
№56 від 17.08.2023
№57 від 18.08.2023
№58 від 19.08.2023
№59 від 21.08.2023
№60 від 22.08.2023
№61 від 23.08.2023
№62 від 25.08.2023
№63 від 26.08.2023
№64 від 28.08.2023
№65 від 30.08.2023
№66 від 31.08.2023

вересень жовтень листопад грудень
 №67 від 01.09.2023
 №68 від 04.09.2023
 №69 від 11.09.2023
 №70 від 13.09.2023
 №71 від 18.09.2023
 №72 від 22.09.2023
 №73 від 25.09.2023
 
№74 від 26.09.2023
 №75 від 27.09.2023

 №76 від 02.10.2023 
№77 від 06.10.2023
№78 від 09.10.2023
№79 від 11.10.2023
№80 від 13.10.2023
№81 від 16.10.2023
№82 від 18.10.2023
№83 від 19.10.2023
№84 від 23.10.2023
№85 від 24.10.2023
№86 від 30.10.2023
№87 від 31.10.2023

№88 від 06.11.2023
№89 від 13.11.2023
№90 від 24.11.2023
№91 від 27.11.2023
№92 від 05.12.2023
№93 від 11.12.2023
№94 від 18.12.2023
№95 від 26.12.2023

 


Протоколи засідань Приймальної комісії 2022 рік

Протоколи засідань Приймальної комісії 2021 рік

Протоколи засідань Приймальної комісії 2020 рік

Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання і потребуєте поселення до гуртожитку, підготуйте заздалегідь та візьміть із собою пакет документів, необхідних для поселення:

  • паспорт і довідка про реєстрацію.
  • копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (раніше індивідуальний податковий номер, ідентифікаційний код).
  • оригінал довідки від сімейного лікаря про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
  • копії та оригінали документів, які підтверджують пільги (за їх наявності).
  • фотокартки  3 x 4 - 2 шт.

 

⇒ ГРАФІК ПОСЕЛЕННЯ ⇐

По всім питанням стосовно гуртожитків звертатися за тел. +38 (0542) 68-78-17 (Вернидуб Оксана Миколаївна, директор студентського містечка).

 

» Детально про гуртожитки СумДУ

 

 

Рейтингові списки вступників після коледжу (технікуму)

 

 

 

 

 Рейтингові списки вступників на основі повної загальної середньої освіти

 

 

Дочірні категорії