Вступники, яким надійшло повідомлення про отримання рекомендації до зарахування у строк, визначений для виконання вимог до зарахування, мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто підписати заяву в приймальній комісії СумДУ.

 

 

 

   

  

Необхідні документи для зарахування (можуть бути надані дистанційно з накладанням кваліфікованих електронних підписів на ел. пошту конкретної відбіркової комісії інституту чи факультету):

  • підписана заява (в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в СумДУ);

  • договір про навчання між СумДУ та вступником (за участю батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників). Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та знаходяться на ній, можуть укласти договір про навчання в СумДУ впродовж трьох місяців після початку навчання.

  • у разі зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб впродовж десяти календарних днів додатково укладається договір між СумДУ та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

 

Для військовозобов’язаних та призовників:

  • військово-обліковий документ (військовий квиток або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного; посвідчення про приписку до призовних дільниць призовника)
  • підтвердження ознайомлення з правилами військового обліку під особистий підпис (за формою).

Особи, які отримали рекомендацію і не підтвердили вибір місця навчання та не виконали вимоги до зарахування в строк, втрачають можливість зарахування. 

Вступники, яким виповнилося 18 років, можуть отримати кваліфікований електронний підпис на ID-картку або використовувати Дія.Підпис. Вступники, яким не виповнилося 18 років, для отримання електронного підпису мають звернутися до одного з кваліфікованих надавачів електронних послуг, надавши, окрім переліку документів для отримання електронних довірчих послуг фізичній особі, заяву у довільній формі про письмову згоду хоча б одного з батьків (усиновлювачів) або піклувальників, та засвідчену копію свідоцтва про народження особи. При цьому обов’язкова присутність хоча б одного з батьків (усиновлювачів) або піклувальників дитини з оригіналом паспорта. У разі якщо фізична особа у віці від 16 років зареєстрована як фізична особа – підприємець – згода батьків непотрібна.

Вступники, які знаходяться на території України, що була деокупована після 01 вересня 2022 року, а також вступники, які знаходяться за межами території України, не мають кваліфікованого електронного підпису і не можуть отримати кваліфікований електронний підпис на ID-картку, можуть підтвердити вибір місця навчання шляхом завантаження в електронний кабінет сканкопії (фотокопії) роздрукованої (написаної власноруч) заяви на вступ, підписаної вступником особисто. У разі відсутності електронного кабінету – шляхом надсилання зазначених документів до закладу освіти. Факт перебування вступника за межами території України має бути підтверджено відміткою в закордонному паспорті вступника.

УВАЖНО ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО!