Коли та як реєструють електронний кабінет вступника?

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети.

Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається  01 липня 2023 р.

Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного із сертифікатів ЗНО (номер, пін-код та рік отримання з 2020 до 2021); або НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022, 2023); або ЄВІ/ЄВФФ (номер, пін-код та рік отримання 2023). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;

  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) або диплому молодшого спеціаліста/бакалавра – серію, номер.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути інструкцію для вступників. Вона допоможе зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету.

Звертаємо увагу, що електронні кабінети працюватимуть до 30 листопада. Тобто зареєструвати кабінет можна як в окремо передбачений для цього період – до початку подання заяв, так і впродовж часу приймання заяв, визначеного за відповідними траєкторіями вступу.


Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальній комісії Сумського державного університету працює спеціальний консультаційний центр (вул. Римського-Корсакова, 2, Центральний корпус, ауд. Ц-339).

Абітурієнти також можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.


Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від випускників шкіл та коледжів для здобуття ступеня бакалавра/магістра медичного спрямування розпочинається 19 липня та закінчується о 18.00 31 липня 2023 року.

Прийом заяв та документів від випускників бакалавратури для здобуття ступеня магістра розпочинається 31 липня та закінчується о 18.00 21 серпня 2023 року.