Коли та як реєструють електронний кабінет вступника?
Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети.
Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається 01 липня 2023 р.
Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.
Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?
Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.
Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.
Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
-
одного із сертифікатів ЗНО (номер, пін-код та рік отримання з 2020 до 2021); або НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022, 2023); або ЄВІ/ЄВФФ (номер, пін-код та рік отримання 2023). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
-
свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) або диплому молодшого спеціаліста/бакалавра – серію, номер.
Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути інструкцію для вступників. Вона допоможе зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету.
Звертаємо увагу, що електронні кабінети працюватимуть до 30 листопада. Тобто зареєструвати кабінет можна як в окремо передбачений для цього період – до початку подання заяв, так і впродовж часу приймання заяв, визначеного за відповідними траєкторіями вступу.
Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальній комісії Сумського державного університету працює спеціальний консультаційний центр (вул. Римського-Корсакова, 2, Центральний корпус, ауд. Ц-339).
Абітурієнти також можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.
Прийом заяв та документів від випускників шкіл та коледжів для здобуття ступеня бакалавра/магістра медичного спрямування розпочинається 19 липня та закінчується о 18.00 31 липня 2023 року.
Прийом заяв та документів від випускників бакалавратури для здобуття ступеня магістра розпочинається 31 липня та закінчується о 18.00 21 серпня 2023 року.